Darmowa dostawa do zamówień powyżej 700 PLN
Zwrot do 14 dni
Swetry z wełny i kaszmiru. Nowości już dostępne!

Zwroty

Produkt, który zamówiłaś okazał się za mały/duży bądź nie spełnił Twoich oczekiwań?
W takich przypadkach proponujemy zwrot produktu. Możesz to zrobić bez podawania przyczyny w dogodnym dla Ciebie terminie, maksymalnie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

ZWROT
1.     Na początek wypełnij przygotowany dla Ciebie formularz zwrotu dostępny w zakładce „Formularz zwrotu”. System poprowadzi Cię krok po kroku co należy zrobić.
 
Możesz skorzystać również z formularza zwrotu, dołączonego do Twojego zamówienia. Upewnij się, że wszystkie pola są uzupełnione poprawnie. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia! To dla nas bardzo ważne. Formularze zwrotu bez podania numeru zamówienia będą dłużej rozpatrywane.
 
2.     Przygotuj produkty zawierające zaplombowane metki, które planujesz zwrócić i umieść je w pudełku razem z wypełnionym formularzem. Proponujemy wykorzystać opakowanie w którym przyszła do Ciebie paczka.
 
3.     Jeśli skorzystasz z internetowego formularza zwrotu system zaproponuje Ci wybór kuriera Inpost, za którego odejmiemy kwotę z Twojego zamówienia lub innego kuriera, opłaconego na własny koszt.
 
Wyślij przesyłkę na adres:
 
MAGAZYN FRATERNITY
CH Panorama
Al. Witosa 31 lokal 201b
00-710 Warszawa
 
Pamiętaj, że nie akceptujemy przesyłek za pobraniem. Zwrot produktów jest na koszt Klienta.
* Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, prosimy o skorzystanie z innego przewoźnika.
 
4.     Środki zwracamy do 14 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki w formie cash backu lub przelewu na podany na formularzu rachunek bankowy bądź na konto PayPo w zależności od formy płatności.

Formularz odstąpienia od umowy zakupu znajdziesz w paczce lub pobierzesz pod tym linkiem: https://fraternity1.iai-shop.com//data/include/cms/FRATERNITY-_formularz_zwrotow_IDOSELL.docx?v=1750156770377

REKLAMACJA
W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o skontaktowanie się z Nami za pomocą e-mail: bok@fraternity.pl. Indywidualnie pomożemy znaleźć odpowiednie rozwiązanie dla wadliwego towaru.

pixel