Darmowa dostawa do zamówień powyżej 700 PLN
Zwrot do 14 dni
MID SEASON SALE wystartował!

FAQ | NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

2025-06-04
FAQ | NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania naszych klientów – zebraliśmy je, aby ułatwić Ci szybkie znalezienie potrzebnych informacji.

W jaki sposób mogę zarejestrować konto na FRATERNITY.PL?

Stronę z formularzem rejestracji znajdziesz pod adresem: https://fraternity.pl/pl/signin.html

 

Czy FRATERNITY umożliwia zakupy bez logowania?

Tak – wystarczy, że po przejściu do koszyka wpiszesz swoje dane do formularza i zaakceptujesz zamówienie.

 

Towar jest niedostępny i posiada etykietę „SOLD OUT”. Czy to oznacza, że będzie jeszcze dostępny w sprzedaży?

Tak, Możesz skorzystać z opcji zapisania się, gdy produkt wróci na stan naszego magazynu. To funkcjonalność, dzięki której otrzymasz wiadomość e-mail tuż po tym, gdy produkt pojawi się w naszej ofercie.

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

Jakie występują formy dostawy?

firma kurierska DHL
firma kurierska InPost/ paczkomat

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 695 900 013.

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 695 900 013.

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 695 900 013.

W przypadku dokonania wymiany, również prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

Jakie są możliwości dokonania płatności za zamówienie?

W Fraternity można zapłacić za zamówienie za pośrednictwem: BLIK, przelewy online, karty, PayPo lub zwykłego przelewu. Nie mamy możliwości płatności za pobraniem.

 

Czy FRATERNITY oferuje możliwość opóźnienia płatności za zamówienie?

Tak – współpracujemy z PayPo

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty (DHL - 18zł, Inpost/ paczkomat - 15zł). Oferujemy darmową dostawę na terenie Polski przy zamówieniach powyżej 500zł.

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Nie, wszystkie paczki są wysyłane firmą kurierską.

 

Czy mogę osobiście dokonać zwrotu?

Nie, prosimy dokonywać zwrotu za pomocą firmy kurierskiej. Zachęcamy do korzystania z naszego internetowego formularza zwrotu:

https://fraternity.pl/pl/returns-open.html.

 

Czy FRATERNITY realizuję zamówienia zagraniczne?

Nie, natomiast intensywnie pracujemy nad rozszerzeniem sprzedaży na rynki zagraniczne. Już wkrótce taka opcja powinna być dostępna.

 

 

Pokaż więcej wpisów z Czerwiec 2025
pixel